Zwroty i reklamacje
- Zwrotów można dokonać pod adresem ul.Konarskiego 2 lok 1, 11-500 Giżycko
- Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwrot dotyczy towaru nieużywanego, w oryginalnym opakowaniu.
- Reklamacje dotyczące wad produktu należy zgłaszać niezwłocznie po ich stwierdzeniu. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zobowiązuje się do wymiany towaru lub zwrotu środków.
- Koszty zwrotu ponosi Klient, chyba że reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną.
- W przypadku zwrotu, sklep dokonuje zwrotu płatności na konto Klienta w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.
- W przypadku wysyłki z kurierem, Klient otrzymuje informacje o numerze przesyłki, co umożliwia śledzenie jej statusu online.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku naruszenia warunków zwrotu określonych w regulaminie.